جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سیدرضا علوی زمیدانی از کارگزاران روابط عمومی گیلان، با اشاره به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل شهری، اظهار کرد: هر موضوعی که توسط عده ای از مردم مطالبه شود جزو افکار عمومی جامعه قرار می گیرد و مجهز نبودن ناوگان حمل و نقل شهری مخصوصا تاکسی شهر به سیستم های سرمایشی باعث شده است مسافران درون شهری در فصل تابستان با مشکل روبرو شوند.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد رانندگان تاکسی شهر سه مطالبه جدی یعنی اعلام بموقع نرخ تاکسی توسط شورای شهر،تخصیص اعتبار کم بهره جهت تعویض خودروهای فرسوده تاکسی و برخورد با شخصی سواران محدوده شهر دارند که اتحادیه تاکسی داران به دنبال برآورده شدن این خواسته های رانندگان تاکسی هستند.

علوی زمیدانی با اشاره به فرسوده بودن خودروهای تاکسی و مجهز نبودن به سیستم سرمایشی، گفت: هم اکنون مسافران درون شهری از تجهیز نبودن بعضی از تاکسی ها به سیستم سرمایشی گله دارند و دستگاه های متولی از جمله سازمان اتوبوسرانی و حمل و نقل شهری که اخیرا تاکسیرانی در آن ادغام شده است باید این مطالبه مردم را به طور جدی از اتحادیه رانندگان تاکسی،مطالبه کند.

این فعال رسانه ای گفت: هماهنگ کننده بین شهرداری، شورای شهر، بانکهای عامل، اتحادیه تاکسیرانی و ادارات حفاظت از محیط زیست  و... جهت بررسی و تامین خواسته های شهروندان، فرمانداری ها در شهرستان و استانداری ها در استان به نمایندگی از وزارت کشور هستند تا هم نیاز شهروندان در فصل تابستان حل و فصل شود و هم دغدغه های رانندگان تاکسی که به دنبال اخذ وام های کم بهره می باشند رفع شود.

وی همچنین از زاویه زیست محیطی نیز به این موضوع نگریست و خاطر نشان کرد: یکی از عوامل آلودگی شهرها، فرسوده بودن خودروهای حمل و نقل درون شهری است و از طرف دیگر اتحادیه تاکسی داران به دنبال اخذ وام های کم بهره هستند ولذا می طلبد دست اندرکاران متولی،خواسته های بانک ها ،شرکت های خودروسازی و اتحادیه رانندگان تاکسی را به صورت یک مجموعه ببینند و  اختصاص سوبسید توسط متولیان، خواسته های هر سه را تامین خواهد کرد.

این کارگزار روابط عمومی بیان کرد: امروزه نادیده گرفتن افکار عمومی از جمله عدم رضایت از سیستم سرمایشی تاکسی ها،باعث می شود نارضایتی اجتماعی از عملکرد عوامل اجرایی بوجود آید و به تبع آن نارضایتی شهروندان را به دنبال خواهد داشت و انتظار می رود بزرگترهای یک شهرستان و یا استان نسبت به حل این خواسته بحق شهروندان یعنی نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری اهتمام ورزند و در صورت عدم تخصیص تسهیلات کم بهره به همه رانندگان تاکسی، فاز به فاز نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری اقدام نمایند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil