شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : فریدون حاجی زاده، رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان در دیدار با رئیس دادسرای نظامی استان گیلان، به تشریح فعالیت های بانک مهر اقتصاد پرداخت و گفت: مهم ترین سیاست بانک مهر اقتصاد در سال 95 اجرا فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است .

وی کمک و همکاری ادارات و نهادها با بانک مهر اقتصاد بسیار تاثیر گذار در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: هر کدام از ادارات در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی رسالتی داریم که بانک مهر اقتصاد در این راستا اقدامات مهمی را انجام داده است.

حاجی زاده با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد اولین بانکی است که در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی پیش قدم بوده است، تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی اقتصاد جامعه را برای همیشه بیمه خواهد کرد .

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان ادامه داد: ترویج بانکداری اسلامی یکی دیگر از اهداف این بانک است که مشارکت و همکاری ادارات و نهادها و مردم می تواند این موضوع مهم را تحقق ببخشد.

وی به موضوع بانکداری اسلامی اشاره کرد و گفت: امید است با کمک و همکاری رسانه‌ها اهداف مورد نظر برای ترویج بانکداری اسلامی در جامعه تحقق یابد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil