سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمد احمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان،‌ نقد را موجب شکوفایی جامعه دانست و اظهار کرد: نقد باید منصفانه و اخلاق‌محور باشد.

فرماندار لاهیجان افزود: اگر نقدی به سیستم فرهنگی جامعه صورت گیرد باید با در نظر گرفتن همه جوانب باشد، زیرا فرهنگ جامعه زود آسیب می‌پذیرد، مگر اینکه ظرافت‌های فرهنگی لحاظ گردد.

وی در حمایت از برنامه‌های آموزش و پرورش و تحولات بنیادی که در این حوزه صورت گرفته، تصریح کرد: دستور و برنامه رئیس جمهور این است که سمت و سوی برنامه‌های آموزشی جامعه از طریق وزارت علوم و آموزش و پرورش باید به سوی اشتغال سوق داده شود و انصافا این کار در دولت تدبیر و امید در حال انجام است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حدود 90 درصد بودجه آموزش و آموزش جاری است، گفت: ما همه باید به کمک این نهاد فرهنگی بشتابیم، زیرا کمک به آموزش و پرورش موجب بالندگی و نشاط جامعه می‌شود.

احمدی همچنین از آمادگی برای بازگشایی مدارس، رعایت اخلاق در مدارس، حمایت از خیرین مدرسه‌ساز، رعایت مسایل بهداشتی مدارس، کنترل دقیق سرویس‌های مدارس در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ بنا بر پیشنهاد شورای آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان یکی از مدارس شهرستان به نام دکتر رحمدل، از مفاخر استان گیلان نامگذاری می‌شود.

 

 

ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil