جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در رشت با بیان اینکه برجام 2 و 3 نباید اجرایی شود، اظهار کرد: مردم ایران هیچ اثری از برجام را حتی در سفره‌های خود احساس نکرده‌اند.

وی رکود اقتصادی در ایران را وحشتناک توصیف کرد و گفت: کسانی که در مسند اجرایی کشور هستند باید پاسخگوی پرداختی‌های نجومی و وضعیت رکود اقتصادی باشند.

این نماینده در مجلس دهم اجرای برجام را اقدامی شتاب‌زده خواند و ادامه داد: مدتی توقف داشتیم که برجام گشایشی در گره‌های کار مردم ایجاد کند، اما برجام یکسال و اندی کشور را معطل خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه نباید به دنبال اجرای برجام‌های بعدی باشیم، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از ابتدا فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه در گام‌های پس از برجام به دنبال آمریکا رفتن مانند رفتن به قربانگاه است، یادآور شد: این دشمن قابل اعتماد نیست و نباید به دنبال موضوع برجام‌های بعدی برویم.

وی شکستن رکود حاکم بر اقتصاد ایران را نیازمند عزم و بسیج مسؤولان دانست و یادآور شد: همه باید به دور از مسائل برجام در اقتصاد ایران شکوفایی ایجاد کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تحقق اقتصاد مقاومتی را در شکوفایی اقتصاد ایران تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: تمام مسؤولان باید برای خروج کشور از رکود اقتصادی کمک و همراهی کنند.

وی وضعیت بیکاری در کشور به‌ ویژه در گیلان را تاسف‌آور خواند و افزود: اعلام آمار کاهش بیکاری در گیلان باید مورد بررسی قرار گیرد و حقیقت با مردم در میان گذاشته شود.

کوچکی‌نژاد گفت: ما سخنگوی عموم مسؤولان هستیم و وظیفه حمایت از دولت‌ها را داریم، اما نقد دولت‌ها نیز جزو وظایف نمایندگان مجلس است.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil