جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : محمدحسین کارگرنیا در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در رشت افزود: تاکنون سه پل عابر پیاده مکانیزه با استفاده از آسانسور در این کلانشهر به بهره برداری رسیده و سه پل دیگر نیز بزودی افتتاح می شود.

وی با اشاره به افتتاح خط ویژه اتوبوس (BRT) در کلانشهر رشت برای کاهش مشکلات ترافکیی اظهار داشت: این خط ویژه با فعالیت 14 دستگاه اتوبوس در مسیر امام خمینی به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان این که در زمان حاضر 45 دستگاه اتوبوس در رشت فعال است، تصریح کرد: بر اساس استاندارد بایستی بین 180 تا 190 دستگاه اتوبوس در این کلانشهر فعال باشد که برای افزایش فعالیت تعداد اتوبوس ها بایستی تلاش کنیم.

این عضو شورای اسلامی رشت در رابطه با پرداخت نشدن به موقع حقوق کارکنان شهرداری این کلانشهر بیان داشت: قرار شد تا پرداخت حقوق و مزایای کارمندان در اولویت پرداخت های شهرداری قرار گیرد که با این کار طی چند ماه پرداخت ها بروز می شود.

کارگرنیا در ادامه با بیان این که طلب پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری هیچ وقت سوخت نمی شود، خاطر نشان کرد: پیمانکاران با شهرداری قرارداد دارند، شهرداری نیز متعهد به پرداخت حق پیمانکاران است.

وی در ادامه با تقسیم بندی عمر فعالیت شورا به دو نیمه شامل دو سال اول و دو سال دوم تصریح کرد: عملکرد دوره چهارم شورای اسلامی کلانشهر رشت در نیمه دوم بهتر است.

کارگرنیا با بیان این که شورای اسلامی رشت در دوره چهارم در بخش عمران و آبادانی فعالیت خوبی دارد، اظهار کرد: بیشتر مردم از فعالیت شورای اسلامی این کلانشهر در دوره چهارم راضی هستند.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در کلانشهر رشت با مصوبات شورای چهارم خاطر نشان کرد: پیاده راه فرهنگی ، خط ویژه بی آر تی، افتتاح پارک ها در مناطق محروم و احداث پل های مکانیزه از جمله این فعالیت ها است.

این عضو شورای اسلامی رشت با بیان برخی کاستی ها در اجرای پروژه پیاده راه فرهنگی این کلانشهر اظهار کرد: این پروژه از پیمانکار تحویل گرفته نشده که می توان از این فرصت برای رفع کاستی ها اقدام کرد.

وی با اشاره به این که مردم از عدم روشنایی و وجود تیرهای برق متعدد به شکل نامناسبت در مسیر پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت گلایه دارند، تصریح کرد: پیمانکار بایستی برای رفع این موارد اقدامات لازم را انجام دهد.

کارگرنیا با بیان این که فضای سبز در این پیاده راه بایستی بیشتر مورد توجه قرار می گرفت، خاطر نشان کرد: بایستی برای کاشت درخت ها در مسیرها و محوطه های این پیاده راه فرهنگی اقدام شود.

در این نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، جمعی از خبرنگاران تجلیل شدند.

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil