پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :آیین اختتامیه جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها با حضور مسئولان و تجلیل از خبرنگاران برتر در حرم مطهر سید جلال الدین اشرف(ع) آستانه اشرفیه برگزار شد.

در این مراسم، فیروز فاضلی به قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اختتامیه جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها پرداخت.

علی جنتی در این پیام سرزمین خراسان را قبله معنوی ایرانیان معرفی کرد و گفت: مگر می‌شود عاشق پیامبر اکرم(ص) بود و به فرزندش در خاک خراسان عشق نورزید و در تنگناها، مصائب و مشکلات از او مدد نگرفت.

وی میزبانی از اهل بیت(ع) را افتخار مردم ایران دانست و اظهار کرد: عشق و ارادت ایرانی‌ها به ثامن‌الحجج(ع) عشق و ارادتی پایان ناپذیر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها، ادامه داد: آیین‌های مربوط به برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا(ع) در سراسر کشور در حال برگزاری است. در این راستا جشنواره مذکور نیز گسترده تر از سال های گذشته برگزار شد.

جنتی دست اندرکاران برگزاری این جشنواره را خادمان فرهنگ رضوی دانست و گفت: در سال‌های اخیر فرهنگ رضوی به همت و ارادت دست‌اندرکاران جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی نشر و نمو بیشتری پیدا کرده است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil