پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : وحید طیفوری، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، از اتمام اجرای طرح حوزه‌بندی نقشه‌های آماری سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395استان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، تهیه محدوده‌ کاری رده‌های اجرایی سرشماری در زمان اجرا، پوشش کامل منطقه‌ای، حذف کم‌شماری یا دوباره‌شماری و ایجاد یک چارچوب مناسب آماری جهت استفاده ماموران آمارگیری و سایر‌های اجرایی در سرشماری بود که از ابتدای تیر ماه آغاز، در مهلت زمانی مقرر، پایان یافت.

وی افزود: حوزه بندی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 استان گیلان، با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و نقشه‌های بهنگام شده که کد پستی به آن الصاق شده، صورت گرفته است. به‌طوری که نقشه‌ها کاملا الکترونیکی و مکانیزه بوده و حوزه بندی با استفاده از نرم‌افزار و جهت رعایت اصول اجرایی، تصحیحات و نظرات فنی و کارشناسی در آن اعمال شده است.

طیفوری گفت: جهت تسریع در کار و افزایش دقت، با استفاده از نرم‌افزارهای ویژه، برش الکترونیکی حوزه‌ها صورت گرفته‌است.

گفتنی است، با توجه به اتمام فرآیند حوزه بندی نقشه‌های آماری سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 در استان گیلان جلسه معاون آمار و اطلاعات سازمان و قائم مقام ستاد سرشماری استان با اعضای گروه نقشه و اطلاعات مکانی و حوزه‌بندی سرشماری این معاونت برگزار گردید.

در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت حوزه‌بندی در استان از زحمات و تلاش شبانه‌روزی همکاران گروه در انجام با کیفیت کار حوزه‌بندی و اتمام در زمانبندی مقرر تقدیر بعمل آمد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil