شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : فاطمه قدیمی حرفه،منطقه گیلان با اشاره  به پیشینه برگزاری جشنواره جوکول اظهار کرد: مدت ۴ سال است که جشنواره جوکول به همت هنرمندان فرهیخته گیلانی به صورت سنتی برگزار میشود اما  امسال برای اولین سال شاهد برپایی این جشنواره به طور رسمی در راستای برندسازی شهر رشت به عنوان شهر جشنواره هاهستیم.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از برگزاری ۴۰ جشنواره در فصول مختلف سال خبر داد و گفت: شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی در یونسکو به ثبت رسیده است واین جز با استفاده از داشته ها و پتانسیل های استان گیلان میسر نمی شد.

وی رشت را شهر جشنواره ها، فرهنگ شهر و شهر اولین ها خواند واظهار کرد: از آن جایی که سال گذشته شهر رشت به عنوان تنها شهر خلاق خوراک شناسی ایران در یونسکو به ثبت رسیده است بنابراین در این راستا در صددیم با برگزاری جشنواره های مرتبط در ایام مختلف سال در شهر رشت ، ضمن حضور گردشگر در شهر و کمک به برند سازی شهری با ایجاد انگیزه در فعالین محلی ، اعتماد سازی را به بهترین نحو ایجاد کنیم.

قدیمی با اشاره به شعار جشنواره «می رشت ، امی رشت و شیمی رشت» تصربح کرد : با این شعار  سعی برآن است تاعلاوه بر ایجاد علاقه همگانی به شهر رشت هرزمان که گردشگر به مرکز استان ورود می کند شاهد برگزاری یک جشنواره در این شهر باشد.

 

 

ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil