چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : دکتر سید محمدعلی ثابت قدم، شهردار رشت با اشاره همکاری و همراهی اعضای شورای شهر و شهروندان فهیم شهر رشت با مدیریت شهری اظهار کرد: تبدیل شهر رشت از مسیر گذرگاهی به ایستگاه گردشگری از اهداف بازآفرینی است.

وی افزود: توسعه فضای شهری در حوزه کالبدی و امور نرم افزاری میسر نخواهد شد مگر باهمراهی و مشارکت مردم، بازاریان و اعضای شورای شهر و همکاران مجموعه مدیریت شهری که خوشبختانه شهر رشت در مسیر توسعه و بازآفرینی خود با این همکاری و مشارکت همراه بوده است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه پیاده راه فرهنگی رشت طولانی ترین مسیر پیاده راهی در کره خاکی است تصریح کرد: با مشارکت شهروندان ظرف مدت ۴ سال شاهد توسعه پیاده راه از طرف شرق و غرب  مسیر پیاده راه خواهیم بود.

وی تبدیل شهر رشت از مسیر گذرگاهی به ایستگاه گردشگری دائمی را یکی از اهداف مهم پروژه بازآفرینی دانست و افزود: اجرای پروژه بازآفرینی با نگاه گردشگری و اقتصاد مبتنی بر کشاورزی ادامه خواهد داشت.

شهردار رشت برگزاری جشنواره جوکول را زایده نگاه گردشگری و فعال کردن اقتصاد مبتنی بر کشاورزی برشمرد و گفت: با برپایی اینگونه جشنواره ها به اشاعه فرهنگ برون گرای گیلانی مبتنی بر کشاورزی و اقتصاد گردشگری درون زای کشاورزی با تکیه بر توان روستاییان به ویژه بانوان روستایی و فعالین زمینه تولید محصولات اولیه کشاورزی هستند به نقطه اقتصادی مطلوب و برداشت های فرهنگی با رجوع گردشگران خواهیم پرداخت.

دکتر ثابت قدم با اشاره به اینکه شهر رشت پیر ترین شهر کشور است،گفت: مجموعه مدیریت شهری با استفاده از  توان نخبگان در زمینه های مختلف در توسعه و بازآفرینی شهر گام برمیدارد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil