جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید محمد احمدی شوراها را نماد حاکمیت مردم به مردم دانست و افزود: این حاکمیت از اصول مترقی قانون اساسی ما می باشد و معیار بر این است که تمام معیارهای انقلاب و انقلابی بودن در این افراد وجود داشته باشد.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اصل ششم قانون اساسی که به نقش مردم در اداره حکومت و پیشبرد نظام تاکید شده است، اظهار کرد: حضرت امام(ره) با «ولی نعمت» بر شمردن مردم در برابر مسئولین به این موضوع  اهمیت بخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شوراها و دهیاران که منتخب مردم هستند، بعنوان امین مردم و خدمتگزار نظام علاوه بر ایجاد زمینه های عمران و آبادانی روستا در جهت توسعه و شکوفایی همه جانبه روستاها کوشا باشند، زیرا رسالت شورا و دهیاری براساس قانون اجرای قوانین و مقررات و ایجاد تفاهم و همدلی بین مردم و مسئولین می باشد.

احمدی هدف از برگزاری جلسه را ارائه عملکرد شوراها و دهیاران در مدت تصدی این مسئولیت عنوان کرد و گفت: در مدتی که مسئولیت دارید، با برنامه باشید و بر اساس آن عملکرد خود را بسنجید.

این مقام مسئول به تعامل ادارات و دستگاه های  دولتی با شوراهای اسلامی و دهیاری ها و تعامل آنها  با مردم و تکریم ارباب رجوع  پرداخت و یادآور شد: به ادارات توصیه کرده ایم که در امورات خود پاسخگو باشند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.

وی از دهیاران خواست در ارائه و تولید فکر در حوزه روستا به جهت آشنایی بیشترشان از وضعیت روستاها با مسئولین امر همکاری و تعامل داشته باشند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil