جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سیدرضا جوادپور، اظهار کرد:جمهوری اسلامی دارای دشمنان کینه توز و سرسختی است که این دشمنان در زمان های مختلف به شکل ها و ادبیات مختلف سخن می گویند.

وی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی موجب شده که ما همواره از سوی نظام صهیونیستی در معرض خطر و تهدید قرار گیریم، تصریح کرد: ما باید در جمیع جهات مستقل و پایدار باشیم و پاشنه آشیل ما در دوره کنونی نیز اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار لنگرود ادامه داد: ما در حوزه های مختلف فرهنگ، اقتصاد و مسائل اجتماعی مستقل هستیم و از پشتوانه غنی انقلابی و اسلامی برخورداریم.

جوادپور با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی ارزشمندترین روش و منش است،خاطرنشان کرد: امروز در سطح کشور از لابه لای هزاران پروژه های عمرانی بخش هایی از این پروژه ها در راستای اقتصاد مقاومتی هدف گذاری شده و ما باید از داشته های خودمان در دورترین نقاط کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه از شش هزار و 400 هکتار باغ چای در لنگرود، چهار هزار هکتار آن فعال است،عنوان کرد: 30 میلیارد تومان گردش مالی چایکاران از باغات چای است که باید برآوردهای چای را در زمینه های مختلف بکار ببریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود ادامه داد: قطب نوغان داری در کشور،هزار و 200 هکتار باغ مرکبات و نان برنجی از دیگر محصولات استراتژیک شهرستان است.

فرماندار لنگرود از آمادگی کامل شهرستان مساعدت و کمک در جهت تقویت اینگونه اقدامات و در مسیر اقتصاد مقاومتی خبر داد.

 

ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil