شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل: مهندس سحر اخوان، مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، از برگزاری سمینار آموزشی خبر داد و اظهار کرد: سمینار آموزشی «مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌ها» با سخنرانی مهندس صیادزاده، رئيس گروه تامين و مصرف انرژي سازمان بهره وري انرژي ايران(سابا)، 13 مرداد از ساعت 17 الی 20 در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: صرفه جویی در مصرف انرژی یکی از چالش‌های مهم جهان امروز است. در سال‌های اخیر، افزایش نگرانی‌ها در خصوص تبعات زیست محیطی مصرف انرژی و گرم شدن کره زمین، اهمیت این موضوع را دو چندان کرده است. از سوی دیگر سهم بخش ساختمان در مصرف انرژی کشورها قابل توجه است، و به همین دلیل، در چند دهه اخیر، در اکثر کشورهای صنعتی، اقدامات اساسی در زمینه اصلاح الگوی مصرف، با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله تدوین مقررات و ضوابط، صورت گرفته است.

اخوان گفت: از این رو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان، به عنوان یکی از متولیان صنعت ساخت و ساز استان، همایش و سمینارهای آموزشی متعددی را تا به امروز با موضوع مدیریت مصرف انرژی برگزار نموده است.

مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان یادآور شد: در این سمینار آموزشی که به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، شرکت برق منطقه‌اي گيلان و انجمن مهندسين برق والکترونيک گيلان برگزار می‌شود، در خصوص مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌ها، آشنایی با مبحث نوزدهم مقررات ملّي ساختمان با موضوع صرفه جویی درمصرف انرژی، چگونگی مصرف بهینه در ساختمان ها و ارائه راهکارهای اجرایی نمودن مبحث 19 مقررات ملی ساختمان مباحثی ارائه خواهد شد لذا ازکلیه علاقه مندان به موضوعات مذکور دعوت می‌شود که در این سمینار آموزشی شرکت نمایند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil