جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سردار پاسدار تقی رضایار، معاون نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) عصر امروز در مراسم یادواره 33 شهید والامقام منطقه قاسم آباد علیا بخش چابکسر و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در مسجد صاحب الزمان قاسم آباد علیا اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در خط مقدم جبهه مبارزه با تروریسم جهانی هستند.

وی افزود: امروز همه رزمندگان از همه جهان اسلام در سوریه جمع شده و در حال دفاع از حریم اهل بیت و ادامه دهنده نهضت جهانی انقلاب اسلامی هستند و در این مسیر نه تنها رزمندگان مسلمان بلکه از دیگر ادیان نیز رزمندگانی در حال مبارزه با تروریسم هستند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: شهدای عزیز ما زمان را خوب فهمیده و با بصیرتشان با لبیک به ندای امام خمینی(ره) به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشورمان در دستان دشمنان باقی بماند.

سردار رضایار تصریح کرد: امروز یکی از پیامدهای خون پاک شهدا تشکیل بسیج مردمی است به‌طوری‌که در زمان جنگ حدود یک میلیون و سیصد هزار رزمنده به جبهه‌ها رفتند ولی امروز بیش از 23 میلیون بسیجی در کشور آماده دفاع از حریم انقلاب اسلامی هستند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امروز بسیج مردمی به‌عنوان ظرفیت بزرگی در کشور و منطقه است که بسیاری از کشورها درصدد الگوبرداری از این ظرفیت و پیاده‌سازی آن در جوامع خودشان هستند.

سردار رضایار با اشاره به اینکه شهدا لحظه‌ای از گوش دادن به فرامین امام(ره) غفلت نکردند، خاطرنشان کرد: امروز هم رمز پیروزی و استقامت ما، گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری است.

 

 

تسنیم

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil