جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : در این دوره از رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوجوانان لاهیجان ، رضوانشهر ، عضدی رشت ، بندر انزلی ، آرنا رشت ، صومعه سرا الف و ب ، کوچصفهان و درفک رشت حضور داشتند .
تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها در دو گروه و به صورت متمرکز در شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ، تیم های درفک رشت و لاهیجان با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند .
در دیدار نهایی این دوره از رقابت ها که در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد ، تیم بسکتبال نوجوانان درفک رشت موفق شد با نتیجه 65 بر 50 برابر تیم لاهیجان به برتری دست یابد و عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص دهد .
همچنین تیم های بسکتبال نوجوانان آرنا رشت و صومعه سرا برای کسب مقام سومی در دیدار ده بندی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بسکتبال نوجوانان آرنا رشت موفق شد حریفش را شکست دهد تا در سکوی سوم مسابقات گیلان قرار گیرد .
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر استان گیلان ، لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیم های برتر نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil