جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :محمد رضا پارسی گفت : تلویزیون و رادیو به عنوان اصلی‌ترین وسایل ارتباط جمعی است و  از آنجا كه رادیو اصولا بر پایه حس شنوایی است و عملا برای ناشنوایان بی‌ استفاده است، لذا تلویزیون تنها وسیله‌ای است که برای ناشنوایان كاركرد مثبتی را  ایفا می‌كند.

وی با بیان اینکه ناشنوایان نیز جزو افرادی هستند كه با توجه به نقص فیزیكی خود مجبور هستند تلاش بیشتری برای ورود به جامعه کنند، تصریح کرد: این قشر از افراد جامعه خواه ‌ناخواه از یكی از اصلی‌ترین امكاناتی كه برای دیگر مردم در یك جامعه فراهم است محروم هستند.

مدیرکل بهزیستی گیلان افزود:  تلویزیون نقش مهمی در زندگی افراد دارد و با اهمیت‌ دادن به اخبار ناشنوایان از تلویزیون برای ورود این افراد به جامعه کمک بزرگی می کنیم.

پارسی با بیان اینکه بایستی زمینه ورود فعالانه ناشنوایان به جامعه را فراهم کنیم به ضرورت وجود بخش خبری مربوط به ناشنوایان اشاره کرد و افزود: پخش اخبار ناشنوایان از سیمای مرکز گیلان اقدامی بسیار مفید وموثر بود که با همت و تلاش استاندار گیلان محقق شد .

پارسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ایجاد بخش‌های مربوط به زبان اشاره ناشنوایان در برنامه‌های مختلف تلویزیونی این امكان برای این قشر از جامعه پیدا شد كه در كنار سایر شهروندان از برنامه‌های تلویزیون استفاده كنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil