پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : حمیدرضا ربیعی، معاون تجاری شرکت مخابرات گیلان، از ارائه طراح‌های تشویقی برای مشترکین تلفن ثابت خبرداد و اظهار کرد: مشترکین محترم مخابرات گیلان می‌توانند با پرداخت هزینه تلفن ثابت خود از طریق سامانه 2000، از لحظه پرداخت تا روز 10 مرداد ماه از مکالمات رایگان درون استانی برخوردار شوند.

وی افزود: سیاست شرکت مخابرات ایران این است که مردم را به سمت استفاده از تلفن ثابت سوق دهد زیرا هم از لحاظ هزینه برای مشترکین مقرون به صرفه است و هم در اکثر نقاط استان دسترسی تلفن ثابت راحت‌تر است.

ربیعی گفت: برای اینکه مردم را به استفاده از تلفن ثابت تشویق کنیم، بسته‌های مختلفی را تعریف کردیم، این بسته‌ها شامل تخفیفات مکالمه‌ای درون استانی، جوایز نفیس برای مشترکین خوب و همچنین طرح تشویقی ویژه مشترکین کم کار کرد می‌شود تا انگیزه‌ای برای آشتی مردم با تلفن ثابت باشد.

معاون تجاری شرکت مخابرات گیلان بیان کرد: برخی از مردم مدت زیادی است که خطوط تلفن را خریداری کرده‌اند ولی از این خطوط استفاده نمی‌کنند، می‌خواهیم این خطوط به کار بیافتند زیرا مخابرات برای وصل خطوط و نگهداری کابل‌ها هزینه بسیاری می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که در استان چه تعداد مشترک تلفن ثابت فعال و غیر فعال داریم، گفت: در استان یک میلیون و 100 هزار تلفن ثابت داریم که 300 هزار تلفن خاموش و حدود 200 هزار کم‌کارکرد هستند و فقط از حدود 600 هزار مشترک تلفن ثابت کسب درآمد داریم.

ربیعی در خصوص زمان قطع تلفن ثابت، اضافه کرد: طی چند ماه اخیر مشترکین تلفن ثابتی که فیش‌های آنان کمتر از 5 هزار تومان بوده است اگر طی چند دوره پرداخت نکنند، ابتدا یکطرفه و سپس قطع می‌شود. 


ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil