جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :سید محمد احمدی در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان،‌ با اشاره به برنامه‌محوری اداره کشور، گفت: اگر کشوری فاقد برنامه باشد، مسلما دچار چالش خواهد شد.

فرماندار لاهیجان افزود: یکی از شاخص‌های توسعه در کشور توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و گسترش آن است و برای ما صداقت و شفافیت مهم است.

وی درخصوص بازپرداخت 0.5 در صد شهرداری لاهیجان، اظهار کرد: این اعتقاد در شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان است که انشاءالله با فرمول‌هایی که تعریف می‌شود و قانون‌گذار در قانون آورده است و آن توسعه کتاب و کتابخانه است، اقداماتی انجام بگیرد.

فرماندار لاهیجان یادآور شد: بسیاری از مشکلات که امروز وجود دارد ناشی از خلاء عدم مطالعه کتاب است، زیرا فضاهای مجازی و اینترنت اطلاعات نیم‌بندی را به ما ارائه می‌دهد و اینترنت واقعا جای کتاب را نمی‌تواند بگیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید به سمت مطالعه کتاب برویم و هرچه از کتاب دور گردیم، آسیب‌هایش را در نسل جدید بیشتر مشاهده می‌کنیم که این آسیب‌ها مطلوب نظام و دولت نیست و بهترین کار پیشگیری آن است که فرهنگ کتاب‌خوانی را در جامعه راه بیندازیم و به توسعه کمی و کیفی در امر کتاب و کتابخوانی توجه بیشتری داشته باشیم.

احمدی خاطرنشان کرد: امروز باید این مطلب را در جامعه جا بیندازیم که اگر فضای مجازی و اینترنت هست، هیچ‌چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil