جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : امیرحسین زلقی، نماینده سنات اقتصادی اروپا در نشست با فرماندار این شهرستان آمادگی اعضای سنات اقتصادی اروپا را برای همکاری و تعامل دوطرفه با ماسال اعلام کرد.

وی با اشاره به خواهرخواندگی ماسال با شهر برلین اظهار کرد: انعقاد قرارداد تعامل بین انجمن گردشگری ماسال با انجمن گردشگری اروپا از جمله برنامه‌ها در راستای خواهرخواندگی است.

نماینده سنات اقتصادی اروپا، دعوت از مسؤولان ماسال برای بازدید از صنایع و امکانات گردشگری شهر برلین و ایجاد تبادل اقتصادی در زمینه انتقال صنعت و تکنولوژی به این شهرستان را از جمله برنامه‌ها به دنبال خواهرخواندگی دو شهر ماسال و برلین عنوان کرد.

وی به علاقه‌مندی سنات اقتصادی اروپا برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های مختلف صنعتی و گردشگری ماسال اشاره کرد.

زلقی تصریح کرد: در صورت وجود تعاملات سازنده بین دو طرف و تأمین زیرساخت‌های لازم آمادگی داریم حدود 100 هزار گردشگر اروپایی را برای بازدید از جاذبه‌های بکر و طبیعی ماسال به این شهرستان هدایت کنیم.

وی شهرستان ماسال را دارای ظرفیت‌های اقتصادی خوبی دانست و یادآور شد: در صورت معرفی و تبلیغات مناسب برای ماسال می‌توان بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی را به طرف این شهرستان جذب کرد.

نماینده سنات اقتصادی اروپا در ماسال ایجاد زیرساخت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغی مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و اقتصادی شهرستان ماسال را مهم دانست.

فرماندار ماسال نیز در نشست مذکور از همکاری مشترک بین این شهرستان با سنات اقتصادی اروپا استقبال کرد.

محمود قاسم‌نژاد خواهرخواندگی ماسال با شهر برلین را زمینه‌ساز توسعه روابط فرهنگی و اقتصادی بین دو شهر ماسال و برلین دانست و گفت: این امر موجب مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی در طرح‌های گردشگری و صنعتی می‌شود.

وی ماسال را دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف عنوان کرد و یادآور شد: ماسال از مزیت‌های مناسبی در زمینه توسعه گردشگری به‌ ویژه در حوزه روستایی برخوردار است.

 

 

فارس

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil