شنبه 8 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : سید حمید حسینی در خصوص راه اندازی پروژه زندان شمال‌غرب (ضیابر) گفت: باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نمایندگان در راستای اصلاح و تربیت و رسیدن به استانداردهای تعیین شده برای مهیا ساختن زندان‌های پاک در گیلان استفاده كرد.

وی مددجویانی را که در زندان‌ها تحمل کیفر می‌كنند را جدا از جامعه ندانست و افزود: مددجویان نیز از جامعه جدا نیستند با اینکه در زندان تحمل حبس می‌كنند اما مانند دیگر اقشار جامعه در صحنه‌های مختلف سیاسی از جمله انتخابات حضور دارند و با آوردن صندوق در داخل زندان‌ها این گروه از افراد نیز در انتخاب نمایندگان دخیل هستند.

حسینی در خصوص دعوت از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهرها و روستاهای گیلان گفت: با دعوت از نمایندگان و بكارگيری ظرفيت موثر آنان در راه اندازی و تامین منابع برای استانداردسازی زندان‌های گیلان از جمله بهينه‌سازي  تاسیسات، تجهیزات و خدمات جلسات متعددی برگزار كرديم تا بتوانیم دسترسی و دستیابی به اهداف زندان پاک كه راهبرد رييس سازمان متبوعه ما است را به ثمر برسانیم.

سيد كاظم دلخوش نماينده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بيان اهميت و ارزش كار سازمان زندان‌ها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور اعلام  كرد: تا در هر زمينه لازم با استفاده از ظرفيت‌های مجلس در سطح استانی و كشوری همكاريهای لازم را انجام بدهد.

دلخوش با بيان نقش و جايگاه زندان‌های استان در زمينه اصلاح و تربيت و كاهش جرايم اظهار اميدواری كرد تا حمايت هرچه بيشتر نمايندگان استان از فعاليت‌های اداره كل زندان‌های گيلان پشتيباني‌های لازم انجام شود.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی روستای ضيابر برای داشتن زندانی پاك كه برازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران باشد اعلام آمادگي كامل كردند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil