پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : مهندس غلامرضا كریم آقایی در اولین جلسه شورای اداری اداره كل فرودگاه سردار جنگل رشت ضمن نشست با معاونین، روسای ادارات و مسئولین واحدهای عملیات هوانوردی و خدمات فرودگاهی، به كار تیمی اشاره كرد و گفت: با كار تیمی می توان خدمات رسانی به مردم را تسهیل كرد.

وی به اولویت های برنامه اش در فرودگاه سردار جنگل رشت اشاره كرد و افزود:بر اساس شاخص هایی كه در حكم ابلاغی اینجانب از سوی مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ترسیم شده است استقرار سیستم مدیریت ایمنی، ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و نگهداری اصولی زیرساخت های موجود در دستور كار قرار گرفته است.

وی به افزایش پروازها در فرودگاه رشت اشاره كرد و ادامه داد:با توجه به اینكه فرودگاه دارای زیرساخت های مناسبی جهت پذیرش پروازها می باشد برای رونق و افزایش پروازها گام های موثری خواهیم برداشت.

مدیركل جدید فرودگاه گیلان با اشاره به نیازمندی استان گیلان به حمل و نقل هوایی برای بهبود كسب و كار گفت: تملك اراضی اطراف فرودگاه رشت و تكمیل فاز دوم محوطه سازی این فرودگاه مستلزم تخصیص اعتبارات ملی است كه جهت ارائه خدمات فرودگاهی مطلوب از اولویت های این اداره كل قرار خواهد بود.

 

 

ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil