پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل : دکتر یوسف زاده چابک در حاشیه افتتاح بخش «ICU» بیمارستان بین المللی حضرت قائم(عج) رشت، اظهار کرد: این مقدار برآورده شده برای جمعیت ساکن استان است در حالی که اگر افزایش جمعیت استان در ایام تعطیلات را در نظر بگیریم بی شک نیاز استان بیشتر از این تعداد خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه افتتاح بخش مراقبت های ویژه بیمارستان قائم تعداد 30 تخت به ظرفیت تخت های ICU استان اضافه کرده است، تصریح کرد: رضایتمندی مردم با احداث بیمارستان های با تخت های بالا در استان محقق خواهد شد و در حقیقت بیمارستان های با تخت کمتر ضرر ده هستند.

وی با بیان اینکه بیمارستان ها و آزمایشگاه های مرجع نیاز استان هستند، ادامه داد: باید با تاسیس چنین موقعیت های جامعی، نیازهای درمانی مردم را رفع کنیم تا عدالت در سلامت برای همه استان در آینده پیگیری شود.

یوسف زاده با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی درصدد افزایش گستره فعالیت های خودشان هستند، گفت: راه  اندازی اورژانس هوایی در غرب و شرق گیلان یکی از موضوعات مورد بحث با قائم مقام وزیر بهداشت طی سفر یکروزه شان به استان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد:  اگر در نقاط دور از مرکز استان اورژانس هوایی راه بیفتد، این بالگرد باید در بیمارستان فرود آید لذا درصددیم که شرایط مناسب را فراهم کنیم زیرا گسترش اورژانس هوایی بخصوص در مواقعی که نقل و انتقال بیماران با مشکل مواجه است یک ضرورت است.

 

ایسنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil