چهارشنبه 29 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :سعید علیپور گفت: با اعلام فدراسیون فوتبال، 16 بازیکن به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شدند که از این تعداد، چهار بازیکن از استان گیلان است .

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان افزود:بر این اساس، حسن عبداللهی، محمد احمدزاده، فرید بلوک باشی و سینا رحمتی از استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دعوت شدند .

وی ادامه داد: این چهار ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان از عصر دیروز در مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که به مدت سه روز زیر نظر کادر فنی در کمپ تیمهای ملی در تهران برپا می شود ، حضور یافتند.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خود را برای شرکت در رقابت های بین المللی کشور چین و همچنین مسابقات ورزش های ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند آماده می کند .

وی بیان کرد: امیدواریم که حسن عبداللهی، محمد احمدزاده ، فرید بلوک باشی و سینا رحمتی چهار ورزشکار گیلانی بتوانند با درخشش در اردوهای آمادگی، به عضویت تیم ملی فوتبال ساحلی درآیند تا این تیم را در رقابت های مختلف همراهی کنند .

علیپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان گیلان یکی از قطب های برتر در رشته فوتیال ساحلی در کشور بشمار می رود و علاوه بر حضور سه تیم از این استان در رقابتهای لیگ برتر ، بازیکنان گیلانی نیز حضور چشمگیر و موثری در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دارند .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil