جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :حسن حبیبی  با اشاره به شهادت انصاری استاندار شهید گیلان و علیرضا نورانی معاون عمرانی وی، اظهار کرد: مراسم نکوداشت شهدای کارمند گیلان و استاندار و معاون شهیدش در 15 تیرماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم اصلی با همکاری استانداری و ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بسیج کارمندان ساعت 10صبح نیمه تیر ماه جاری در مسجد قدس رشت برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج کارکنان دولت در گیلان شهید علی انصاری را تنها استاندار شهید کشور دانست و گفت: شهید انصاری پیرو راستین سیره حکومتی پیامبر (ص) و امام علی (ع) و روش الهی بود.

وی ادامه داد: توجه به محرومان، دلسوزی واقعی برای پابرهنگان و زیردستان از ویژگی‌های روح لطیف و دل مهربان شهید انصاری بود.

حبیبی با اشاره به اینکه شهید انصاری مردم کشور را قانع و خوب عنوان می‌کرد، افزود: شهید انصاری اعتقاد داشت مردم کشور بسیار خوب هستند و هیچ‌گاه از مشکلات گله ندارند.

وی اضافه کرد: به اعتقاد شهید انصاری، آنچه مردم را می‌آزارد و صدای آنها را در می‌آورد وجود تبعیضات ناروا و دوگانگی غیر قابل تحمل در عملکردها و سوءاستفاده از بیت‌المال است.

مسؤول بسیج کارکنان دولت در گیلان فهم و درک سیاسی و اطاعت از امام (ره) را از دیگر ویژگی شهید انصاری ذکر کرد.

وی با بیان اینکه برای شهید انصاری مقام ارزش نداشت، گفت: در نظر او جلوه‌های زندگی ارزشی نداشت و قلبی باصفا و خداجو داشت.

حبیبی خدمت به مردم را از دیگر ویژگی شهید انصاری بیان کرد و یادآور شد: شهید انصاری نسبت به ارزش‌های اسلامی و گفتمان انقلاب و ماهیت مذهبی انقلاب باور داشت.

به گفته وی، استاندار شهید گیلان نسبت به برخی از هسته‌های انقلاب نظیر اجرای عدالت، استقلال در تمام زمینه‌ها، پیشرفت در همه عرصه‌ها، توسعه علم و فناوری، مردم‌سالاری دینی و کارآمدی حاکمیت دینی و... اهتمام و باور قلبی داشت.

 

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil