شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : از سوی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران ، زبده ترین ورزشکاران رشته وزنه برداری به چهارمین مرحله اردوی آمادگی دعوت شدند که یک ورزشکار گیلانی نیز در بین دعوت شدگان است .
سعید علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس سامان رضی ورزشکار شایسته گیلانی به چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه‌ برداری جانبازان و معلولان ایران دعوت شد .
وی اظهار کرد : این ورزشکار شایسته گیلانی در وزن 97 کیلوگرم به همراه سایر دعوت شدگان در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان ایران که در تبریز برپا شده ، حضور یافته اند .
علیپور ادامه داد : چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران زیر نظر کادر فنی این تیم تا 18 تیرماه جاری در تبریز ادامه خواهد یافت تا تیم ملی با آمادگی کامل در مسابقات پاراالمپیک 2016 برزیل حضور یابد .
سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد : امیدواریم که سامان رضی ورزشکار شایسته گیلانی بتواند با موفقیت این اردو را پشت سر بگذارد تا به همراه تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران در رقابت های پاراالمپیک حضور یابد .
علیپور اضافه کرد : تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران هر شش سهمیه پارالمپیک 2016 برزیل را کسب کرده که این تیم در رقابت‌های پارا المپیک لندن با کسب چهار مدال طلا ، یک نقره و یک برنز ، مقام سوم تیمی را به دست آورده بود .
وی خاطرنشان کرد : سامان رضی ورزشکار شایسته گیلانی نیز یک مدال نقره از رقابت های جهانی 2015 امارات و یک مدال نقره از مسابقات آسیایی 2013 مالزی را در کارنامه ورزشی خود دارد .

 

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil