شنبه 1 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :محمدعلی نجفی  در جلسه ستاد اجرایی سفر در رشت بیان کرد: حضور گردشگر می بایست در جامعه فرصت تلقی شود و در همین راستا، ضروری است محیطی پرنشاط و فرح بخش متناسب با ارزش های اسلامی برای گردشگران فراهم شود.
وی با اشاره به این موضوع که جوانان نیازمند محیطی پر امید و فرح بخش هستند، افزود: نباید حساس شد، بلکه می بایست امکانات و شرایط متناسب با نیاز جوانان اما با حفظ آرمان های فرهنگی برای این قشر از جامعه فراهم کرد.
نجفی با بیان اینکه طرح جمع آوری قلیان در استان اجرا نشده، تصریح کرد: جمع آوری کامل قلیان ها منطقی نیست اما می بایست با نظارت، محدود شود.
وی ضمن تاکید بر الگوسازی فرهنگی از زندگی شهدا بویژه شهدای مدافع حرم، خواستار اهتمام به مباحث فرهنگی از سوی همه دستگاه های اجرایی شد.
وی ادامه داد: توجه به مقوله فرهنگ و آموزش باید به گونه ای در جامعه انجام شود که نیاز به حضور و برخورد نیروی انتظامی نباشد.
وی با انتقاد از توهین های روزافزون به دولت یازدهم گفت : متاسفانه از هر تریبونی برای توهین به دولت استفاده می شود و بخش های قضایی می بایست در این زمینه به وظیفه خود عمل کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز در این نشست از آمادگی تاسیسات گردشگری استان برای پذیرایی از گردشگران جشن فطر خبر داد.
رضا علیزاده بیان کرد: پیش بینی می شود در روزهای پیش رو تا پایان تعطیلات عید فطر، حدود دو میلیون گردشگر به گیلان سفر کنند.
جلسه ستاد اجرایی سفر با محوریت پذیرایی از گردشگران جشن فطر با حضور مدیران اجرایی گیلان در استانداری گیلان برگزار شد.
87 هتل، 23 هتل آپارتمان، 75 مجتمع گردشگری، 47 مهمانپذیر، یک هزار و 43خانه مسافر ، 233 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 53 دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال هستند.

 

 

 

ایرنا

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil