پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :قاسم مصفا با بیان اینکه برترین فعالیت‌های رسانه‌ای روز قدس در گیلان تجلیل می‌شوند، اظهار کرد: با توجه به حضور وحدت‌آفرین فعالان رسانه‌ای و فعالیت آنان در تجلی حضور این روز عظیم، از خلاقانه‌ترین و برترین آثار تولید شده با موضوع قدس تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه «تیتر» و «عکس» برتر از موارد داوری در ارتباط با موضوع پیش گفته است، اظهار کرد: فعال‌ترین رسانه استان با موضوع قدس نیز به انتخاب داوران تجلیل خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان اضافه کرد:خبرنگاران و عکاسان علاقمند جهت شرکت در این مسابقه تا 20 تیرماه جاری فرصت دارند آثار خود را(در هر بخش حداکثر سه اثر) به نشانی پست الکترونیک این اداره‌کل به آدرس gilan@farhang.gov.ir ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: برای شرکت در بخش رسانه‌های مجازی، ارسال لینک صفحه انتشار اثر و در بخش رسانه‌های مکتوب، فایل اسکن شده اثر به همراه شماره و تاریخ انتشار نشریه کافی است.

مصفا عنوان کرد: شرکت‌کنندگان باید علاوه بر آثار ارسالی، نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن ثابت و همراه خود را در رایانامه ارسالی درج نمایند.

مصفا گفت: برگزیدگان موارد یادشده در ویژه برنامه استانی روز خبرنگار در تاریخ 17 مردادماه 95 تجلیل می‌شوند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil