سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :فیروز فاضلی آخرین فرصت شرکت در جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور را اعلام و اظهار کرد: خبرنگاران سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در 6 رشته «تیتر»، «سرمقاله و یادداشت»، «خبر»، «گزارش»، «مصاحبه» و «مقاله» با موضوع فرهنگ رضوی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان این نکته که بخش اصلی جشنواره شامل مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری است، افزود: عکس رضوی، آثار رادیویی و تلویزیونی و شعر رضوی از بخش‌های ویژه این جشنواره محسوب می‌شوند.

فاضلی در توضیح بخش عکس رضوی، گفت: عکاسان می‌توانند عکس‌ها و گزارش‌های تصویری خود را با موضوع زیارت، پیاده‌روی زائران، جشن‌های ولادت و ایام شهادت حضرت رضا(ع) و برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا(ع) که در رسانه‌های کشور منتشر شده، ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: فعالان عرصه رادیو و تلویزیون می‌توانند آثار تولیدی خود را در دو رشته خبر و گزارش خبری در محورهای ذکر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور عنوان کرد: آن دسته از اشعار شاعران با موضوع امام رضا(ع) که در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور درج شده در صورت ارسال به دبیرخانه، در جشنواره شرکت داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آثاری که در فاصله زمانی 30 تیرماه 94 تا 10 تیرماه 95 در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری(دارای مجوز کشور) منتشر و یا در بخش‌های خبری سراسری و استانی صداوسیما پخش شده است در جشنواره شرکت داده می‌شوند.

فاضلی با تاکید بر این نکته که پدیدآورندگان آثار می‌توانند در هر رشته، حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود: ارسال آثار از طریق سایت gilan.shamstoos.ir به همراه تکمیل فرم الکترونیک و مشخصات فردی و حرفه‌ای امکان‌پذیر است.

دبیر جشنواره سراسری جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها در خاتمه یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار امروز، 13 تیر 95 و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان 21 مردادماه سال جاری خواهد بود.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil