جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :حسين حقيقی  با اشاره به اهميت طرح جامع مالياتی در کشور، به چگونگی اجرای اين طرح در استان گیلان اشاره کرد و گفت: اين طرح از اولويت‌های مهم سازمان می‌باشد و يک پروژه ملی است.

وی با بیان اینکه طرح جامع مالیاتی براساس سه فرايند شناسايی و ردگيری جريان اطلاعات فعالان اقتصادی کشور، پردازش اطلاعات و تشخيص ماليات و در نهايت وصول ماليات حقه، متمرکز شده است، گفت: شروع مراحل اجرایی طرح مذکور در استان گيلان از سال 93 بوده و تاکنون 80 درصد مراحل آن مطابق استاندارهای معين شده انجام گرديده است. اميدواريم بزودی شاهد اتمام اين پروژه در تمامی ادارات امور مالياتی استان باشيم.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با اشاره به مهلت ارايه الکترونيکی اظهارنامه(اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری) و ماليات بر ارزش افزوده، خاطرنشان کرد: موديان محترم مالياتی(اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری) حداکثر تا پايان تيرماه سالجاری مهلت دارند تا اينکه اظهارنامه الکترونيکی مالياتي عملکرد سال 1394 را از طريق سامانه WWW.TAX.GOV.IR ارايه نمايند.

این مقام مسئول متذکر شد: همچنين موديان محترم ماليات بر ارزش افزوده حداکثر تا 15 تيرماه سالجاری می‌توانند اظهارنامه الکترونيکی ماليات بر ارزش افزوده دوره بهار 95 را از طريق سامانه WWW.EVAT.IR تسليم نمايند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil