جمعه 7 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در جلسه کمیته برنامه‌ریزی فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه همواره مردم با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند، اظهار کرد: مردم همواره با حضور خود در همه عرصه‌ها پشتیبانی و همراهی خود را نسبت به نظام و انقلاب نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه سختی و مشکلات معیشتی مسائل خودفروشی و فساد را موجب می‌‌شود، افزود: با رفع معضلات می‌توان از بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری کرد.

حجت الاسلام افتخاری به نامگذاری سال 95 مبنی بر "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: شعار سال اقدام و عمل را باید سرلوحه کارها قرار داد.

وی با بیان اینکه ما نیازمند شهر و روستایی آباد می‌باشیم، گفت: بدون شک فومن در استان گیلان می‌تواند با توجه به پتانسیل‌ها بهترین شهر باشد. گسترش صنعت گردشگری راهی برای رونق اقتصادی است با بهره‌مندی و استفاده درست از مواهب و منابع طبیعی و پتانسیل‌های موجود در شهرستان می‌توان موجبات توسعه را در زمینه‌های مختلف فراهم کرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بر تعامل و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و مسئولین برای پیشبرد بهتر برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: با مشارکت و تعامل شما مسئولین می‌توان مشکلات موجود را به حداقل رساند.

وی پرهیز از سیاسی‌کاری مسئولین را مهم خواند و تصریح کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند گزاش کاملی از وضعیت پیشرفت فیزیکی و اقدامات انجام شده هر دستگاه را برای برنامه‌ریزی بهتر ارائه دهند.

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه تداوم و اتمام نهضت آسفالت می‌تواند اقدامی در راستای توسعه، آبادانی و مقدمه پیشرفت روستاها باشد، متذکر شد: باید از فرصت و ظرفیت‌ها حداکثر بهره‌مندی را برد.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما خدمت به مردم است، گفت: مهمترین اقدام در کارهای عمرانی  ترمیم و تجهیز ناوگان اداره راه و شهرسازی است. باید برای رسیدن به اهداف مد نظر با تعامل و همکاری و با استفاده از امکانات بخش خصوصی در راستای توسعه گام برداشت.

حجت الاسلام افتخاری با اشاره به پروزه نیمه تمام پل ورودی شهرستان فومن تصریح کرد: باید قبول کرد پل ورودی فومن چهره شهر را مخدوش کرده است، این پل چون سدی در برابر توسعه روستاهای پس از پل است.

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه شهرستان فومن درآمدزا و آینده خوبی در انتظار آن است، اظهار کرد: توسعه گردشگری از راه‌های کسب درآمد است.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil