جمعه 31 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل: اینکه فراز و فرودهای سیاسی در کشورمان یک شبه عده ای را که حتی ساعتی در ساختار پر پیچ و خم مدیریت حضور نداشته اند صاحب منصب کرده و در همین راستا جمعی فرهیخته ی دارای تجربه چندین ساله مدیریت میانی را به کنج ادارات گسیل می دارد ،از بدیهیات دوره گذار دموکراسی من دراوری پسامدرن است که بر کسی پوشیده نیست .

ازقضا یکی از افاضات این گونه مدیریت ها که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بروز و ظهور پیدا کرده از بد حادثه بنام دکتر فاضلی خورده است .

در این تدبیرگویا محمد حسن پور که سالها معاون مدیر کل بوده و از ایده پردازی خوبی هم در حوزه فرهنگ برخورداراست  در چرخه ای به اداره رشت و تا سطح کارشناس عادی تنزل پیدا کرد .

این نیروی کارآمد که ابتدا به ساختمان خاتم عزیمت ودر روزهای اخیر به مسئولیت اداره رشت برگزیده شده بعضا توسط برخی اهالی به اصطلاح رسانه ای شاد باش را دریافت کرده که انگاری حسن پور در ساختار مدیریت ارتقاء پیدا کرده است .

میگن که در اداره کل آبدارچی باش و در شهرستان مدیر نباش ،که این تمثیل مزاح بامزه ای است برای اثبات اهمیت حضور در ادارات کل .

و حالا چه شده که برخی ها در نشریات استانی منصب جدید این عنصر ارزشمند فرهنگی را متعالی یافته اند را باید ازخودشان پرسید .

اگر چه خدمت به مردم در هر شکلی اش مبارک ومیمون است،اما این تبریک برای حسن پور هیچ یمن و شگونی نداشته وباید ساختار فرهنگ کشور در این شکل از تدابیر مدبرانه تر عمل کند .  

نمی دانیم شاید حسن پور از تصدی جدیدش راضی باشد که پذیرفته است و شاید هم ابلاغی مدیریتی و از سر اجبار باشد.

آنچه که عقل ما قد میدهد این شکل برخورد با عناصری که سالها در بدنه ی اداره کل تجربه کسب کرده اند به صلاح نبوده و اگر هم ابلاغی برای ایشان صادر می شد باید در اداره کل می بود .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil