جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :حق هم دارند ازوقتی که در این سن و سال چنین منصبی رااحراز کرده اند همه اش کار بوده و کار ،بعد هم همه انتطار دارند که استانداران مثل ربوت ها باشند و مثل کارگاه گجت سر بزنگاه به محل بحران برسند و رفع مشکل کنند .

خواب که دست آدمی نیست وقتی آمد با خودرو به دره پرت می شوی ویا با گاردریل برخورد میکنی و در غایت جان عزیزت را از دست می دهی ،پس اینکه مردم توقع داشته باشند استانداران در جلسات نخوابند توقعی نابجا بوده و از تدبیر بدور است .

امید بهترین کلام در چرخه مدیریت است که خوشبختانه هم بر زبان دولتی ها جاری و ساری است و هم آویزه گوش ،که این یک قلم را از مردم نگیرند .

میگن دو سالی است که مسکن در سکرات است و بنگاهها یکی پس از دیگری تغییر شغل داده و میدهند تا در راستای تدبیر حرکت کرده باشند و امید را از مردم وانستانند .

تازه اون آقاه که عارش می امد پراید سوار بشه همچنان در راس مدیران ارشد صنعت خودرو جا خوش کرده با دوستانش بازم در صدد بالابردن نرخ خودرو هستند و آب از آب تکان نخورده و زور دولت هم مثل قبلی ها بهشان نمی رسد .

برجام دو و سه هم در راه است و خواب برخی ها را آشفته کرده بطوری که در جلسات سنگین مملکتی هم دست از سرشان برنمی دارد .

شاید این شکل از خوابیدن ها باعث خواب نما شدن برخی ها بشود تا در آن بتوانند راه حل مشکلات کشور را بهترتر بیابند ،که گویا در بیداری میسورنیست .

گفتیم و می گوییم فساد تا فرق سر آدم ها در تشکیلات اداری فوران زده و در حال تزاید است و بنظر خواستی بنیادین بر حل آن وجود ندارد .

زمین خواری وحشتناک و زمان خواری که مقوله ای مستتر در این فضای آلوده مدیریتی است سبب شده تا ما ایرانی ها از بیکاری بمیریم وژاپنی ها از پرکاری .

کار از بس در این کشور زیاد است که برخی از مدیران مملکتی در مهمترین جلسات تصمیم گیری و تصمیم سازی می خوابند تا به ژاپنی ها پیام درکنند که بی عقل هابا پرکاری خود را نابود نکنید زیرا در خواب هم میشود راه حل جست و رفع بحران کرد .

سپاس دادار را که درگیلان عزیز نه بحران آب است و نه بحران کشاورزی ، نه آلودگی و تخریب زیست محیطی ونه برداشت بی رویه شن و ماسه نه ساخت و سازهای بی رویه نه نابسامانی در تجارت و صنایع تبدیلی و ...راستی سال جدید که فصل شنا هم در حال آغازیدن است (آلودگی دریا به حدی است که اگر مردم بدانند پای در آن نخواهند گذاشت ) هنوز منجیان غریق حقوق پارسال را دریافت نکرده اند ،به درک که نکرده اند آنچه زیاد داریم منجی است .

آنهایی که هر از گاهی در شهرهای مختلف  خود را مهدی موعود مینامند ،غریق کیلویی چند ،فرض کنیم امسال هم 20،30 نفربیشتر در دریا غرق شوند ،در این مملکت اساساموضوعی که بین مسئولان عادی شده آنکه نه عذر خواهی میکنند و نه استعفا میدهند .

وقتی هم که کشش لازمه را نداشتند در هر شرایطی می خوابند و چون خواب مومن عبادت است چه چیزی بهتر از این که همواره در حال عبادت باشند و شاکر الطاف حق .    حبیب محمد پور

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil