پنج شنبه 30 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :نادیا اسماعیل پور، نائب رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان اظهار کرد: مسابقات کشوری یوگا در رده های سنی ۸ تا ۱۲ سال، ۱۳ تا ۲۷ سال، ۱۸ تا ۲۵ سال، ۲۶ تا ۳۵ سال، ۳۶ تا ۴۵ سال و ۴۶ سال به بالا در دو بخش انفرادی و آرتسیتیک یوگا(گروهی  هنری دو نفره) مردان و زنان در اراک برگزار شد و تیم گیلان با ۳ طلا و ۴ نقره بعد از استان فارس در رده دوم تیمی قرار گرفت.

وی افزود: در این مسابقات در بخش انفرادی بانوان نوا الماسی در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال مدال طلا، ترمه نیک پور در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال مدال طلا و پانیذ شفیعی در رده سنی ۸ تا ۱۲ سال مدال نقره را کسب کردند.

اسماعیل پور ادامه داد: در بخش آقایان هم حامد خاوری در رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال و سید مجتبی فاضلی در رده سنی ۳۶ تا ۴۵ سال مدال نقره را بدست آوردند.

نائب رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان تصریح کرد:در بخش گروهی دو نفره نیز حامد خاوری و علی علیپور مدال طلای آقایان و نوا الماسی و پرنیا علیزاده نیز مدال نقره خانم ها را کسب کردند.

وی یادآور شد: مسعود خبازنیا به عنوان سرپرست و مربی تیم آقایان گیلان، رقیه رحیمی سرپرست بانوان و مریم مساوات رییس کمیته یوگای استان گیلان مربیگری تیم یوگای بانوان گیلان را بر عهده داشتند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil