جمعه 10 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :اولین نسخه کتاب " مهم ترین طرح های پیشنهادی سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن" به دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان اهداء شد.

علی منتظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه ارائه این کتاب گفت: کتاب " مهم ترین طرح های پیشنهادی سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن" با هدف معرفی 100 طرح شاخص قابل سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن استان گیلان تدوین و به منظور جذب سرمایه گذاران خارجی به زبان انگلیسی نیز ترجمه شده است.

وی افزود: ارائه مشخصات دقیق و برآوردهای مورد نیاز طرح های مذکور همراه با معرفی زیرساخت های موجود جهت سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن از ویژگی های این کتاب است.

منتظری تصریح کرد: این کتاب در مراکز و نهادهای ذیربط به ویژه در مرکز خدمات سرمایه گذاری و نیز در دیدار با هیأت های تجاری خارجی و نمایشگاه های خارج از کشور ارائه خواهد شد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان گفت: تمامی طرح های مذکور براساس ظرفیت ها و قابلیت های موجود در استان تدوین شده است و تلاش شده  توجه ویژه ای به توزیع عادلانه صنعت در مناطق مختلف استان معطوف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین به برنامه های در دست اقدام این سازمان جهت انتشار کتاب های متنوع در موضوعات مختلف مرتبط با سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: این کتاب ها با همکاری مراکز ذیربط تدوین و در صورت لزوم به زبان‌های مختلف ترجمه خواهد شد.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil