پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :در این دیدار که عصر شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت در یک دیدار پرگل با نتیجه پنج بر سه برابر تیم فوتبال نوجوانان سرخپوشان رشت به برتری دست یافت .
در جریان این مسابقه که از هفته پانزدهم این رقابتها و در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت توانست برتر از حریف خود ظاهر شود و سرانجام با به ثمر رساندن پنج گل و دریافت سه گل علاوه بر کسب هر سه امتیاز این دیدار ، همچنان در صدر جدول این رقابتها قرار گرفت .
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوانان لاهیجان در خانه برابر تیم فوتبال نوجوانان گمرک بندرانزلی قرار گرفت که در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریفش را با شکست بدرقه کند .
در دیگر دیدار برگزار شده نیز ، تیمهای همشهری نوجوانان شاهین بندرانزلی و شهرداری بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی با نتیجه دو بر یک برابر حریفش به برتری رسید .
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با کسب 27 امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی با کسب 25 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم نوجوانان کادوس ماسال با کسب 22 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد .
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی نوجوانان باشگاههای استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil