پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :رئیس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص گفت : در پایان تست استعدادیابی که ماه گذشته در تهران برگزار شد ، زبده ترین ورزشکاران این رشته به اردوی تیم ملی دراگون بوت بانوان دعوت شدند که از دعوت شدگان ، چهار ورزشکار از استان گیلان می باشد .
اسماعیل شکری  افزود : بر این اساس ، سمیه زارعی ، الهام اسماعیل پور ، سارا فرزانه و سوگند زارعی از استان گیلان به اردوی تیم ملی دراگون بوت بانوان ایران دعوت شدند .
وی اظهار کرد : این چهار ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از امروز 13 بهمن ماه در اردوی آمادگی تیم ملی دراگون بوت بانوان ایران که در تهران برپا می شود ، حضور یابند .
وی خاطرنشان کرد : اردوی آمادگی تیم ملی دراگون بوت بانوان ایران تا روز 27 بهمن ماه جاری در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا می شود و ورزشکاران حاضر در این اردو ، مراحل آمادگی خود را در دو بخش بدنسازی و پاروکشی دنبال می کنند .
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان بیان کرد : تیم ملی دراگون بوت ایران خود را برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی آماده می کند و این تیم اسفندماه سال جاری نیز در مسابقات تدارکاتی بین المللی تایلند حضور خواهد یافت .
اسماعیل شکری اضافه کرد : رشته ورزشی دراگون بوت زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت دارد و خوشبختانه استان گیلان در این رشته ، قطب برتر در کشور محسوب می شود و تیم های دراگون بوت بانوان و آقایان گیلان طی دو سال اخیر قهرمانی کشور را در اختیار دارند .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil