پنج شنبه 9 فروردین 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :رئیس هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در این خصوص گفت: در چارچوب هفته دوم دور رفت از مسابقات کاراته لیگ برتر مردان کشور که در زنجان برگزار شد، نمایندگان گیلان چهار مسابقه انجام دادند که در پایان موفق به کسب سه پیرزوی و متحمل یک شکست شدند.
اسفندیار زیال افزود: در این رقابت ها تیم کاراته مولدینگ گیلان که در گروه نخست مسابقات لیگ برتر کشور قرار دارد ، موفق شد ابتدا با نتیجه 16 بر 11 شهرداری اراک را شکست دهد و در دیگر دیدار نیز موفق شد با نتیجه 25 بر سه برابر تیم هیات کاراته اصفهان به برتری دست یابد .
وی اظهار کرد: همچنین در گرو دوم این رقابت ها ، تیم مجتمع دخانیات گیلان ابتدا با نتیجه 20 بر هفت مغلوب تیم کاراته گاز زنجان میزبان این دور از مسابقات شد و سپس در دومین دیدار نیز با نتیجه 24 بر دو موفق شد تیم هیات کاراته قزوین را مغلوب کند .
وی ادامه داد: با توجه به نتایج کسب شده و تا پایان هفته دوم از دور رفت رقابت های کاراته لیگ برتر مردان کشور، در جدول رده بندی و در گروه اول ، تیم کاراته مولدینگ گیلان با کسب 9 امتیاز تیمی و 67 امتیاز انفرادی پس از تیم شهرداری اراک صدرنشین که 9 امتیاز تیمی و 85 امتیاز انفرادی دارد در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد.
رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد : همچنین در گروه دوم این رقابت ها ، باشگاه گاز زنجان با کسب 12 امتیاز تیمی و 98 امتیاز انفرادی در مکان نخست و تیم مجتمع دخانیات گیلان با کسب 9 امتیاز تیمی و 75 امتیاز انفرادی در مکان دوم قرار دارند .
زیال خاطرنشان کرد: در رقابت های کاراته قهرمانی لیگ برتر مردان کشور 12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی به صورت رفت و برگشت و متمرکز با هم به قابت می پردازند .

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil